NLdoet in Graan voor Visch

Zaterdag 10 maart was weer een zeer productieve dag voor het Wereldplein. Samen met enthousiaste vrijwilligers was het een geslaagde NLdoet dag.
Jullie hebben ons ontzettend goed geholpen met de buitenklas op Het Wereldplein!! Nogmaals dank voor deze eerste slag die we hebben geslagen met de buitenklas.

Er staat een heel leuk stuk over Stichting Het Wereldplein in het Haarlems Dagblad Iedereen is druk bezig geweest bij IKC Wereldwijs Hoofddorp om het Wereldplein weer een fase verder te helpen! Deze zomer gaan we verder met het volgende Werelddeel.
Wel is er nog geld nodig voor aanleg en het onderhoud. Weet u nog een bedrijf of ben u ondernemer die de kinderen uit Graan voor Visch een mooie speelplek wil geven? Neemt u dan alstublieft contact op. We kunnen uw bedrijf op diverse manieren promoten!

Nu de lente (en hopelijk ook een mooie zomer) er aan komt, zou ik het leuk vinden als de kinderen van Het IKC gebruik kunnen maken van de buitenklas als het weer het toelaat. Jullie zagen de vraag al vanaf het begin aankomen, maar willen jullie ons weer helpen als het weer het toelaat? Zelf zit ik aan zaterdagen te denken zodat de mortel ook op zondag kan drogen voordat er veel kinderen overheen gaan lopen.

Laat in een reactie weten of je mee wilt helpen. Ik zal op de dagen dat er wordt geklust voor wat lekkers zorgen! (En bij de laatste keer als afsluiting een BBQ ofzo??)

Ik hoop dat we de buitenklas snel af kunnen hebben, maar met de inzet die we op NLdoet gezien hebben, zou dat wel goed moeten komen!! Mocht je nog buurmannen of vrouwen weten die het leuk vinden om mee te helpen, ze zijn van harte welkom. Hoe meer mensen hoe meer vreugd!

Alsvast bedankt voor de moeite!

Hieronder nog een impressie van afgelopen zaterdag.