Hulp gevraagd voor 1 en/of 2 juli

We hebben ontzettend goed nieuws!!!!

Op 3 juli aanstaande gaat Hoveniersbedrijf Joey Hendriks beginnen met het eerste gedeelte van Het Wereldplein. Wat zijn we trots op de vele ouders en teamleden die zich belangeloos inzetten voor Het Wereldplein! Heel veel dank voor de vele avonden, de tripjes naar AFAS Foundation en het Schipholfonds. Drukke dagen met veel voldoening.

We zoeken mensen die in het weekend van 1 en 2 juli willen helpen met het verwijderen van stenen en het hekwerk bij Het Wereldplein in Graan voor Visch. Als alle stenen weg zijn, legt Joey Hendriks en zijn team op die plek onze eigen werelddelen aan: Australië bij Stichting Kinderopvang Haarlemmermeer mooi landschap voor de allerkleinsten, en Afrika op het huidige kleuter plein. Wij zorgen voor wat te eten en te drinken. Komt u ook een uurtje helpen??

Beide dagen van 13.30 tot 16.30 stenen verwijderen van het plein en demonteren van het hek rond het plein. U mag helpen wanneer u kunt, u hoeft niet de hele tijd te blijven. Al komt u een half uurtje!

Ik kan niet meer wachten, maar we gaan nu toch echt iets zichtbaar maken van al de inzet!!Op de afbeelding bij dit bericht kunt u zien wat we gaan aanleggen.
???????
Stichting Het Wereldplein, We zoeken ook nog een ouder of verzorger of opa, oma, tante, oom, kennis, vriend enz. die aan 2 kanten van de schuur een muurschildering kan en wil maken voor ons. Australië aan 1 kant en Afrika aan de andere kant. Of een wereldkaart of…een ander passend idee. Laat het ons weten als u wilt helpen of iemand kent!